Sürpriz Baget

                                                       
                                                       Sürpriz Baget

Sabah kahvaltılarınız için veya çay saatinde misafirlerinize yapabileceğiniz güzel ve kolay bir tarif. Elinizin altında ki malzemelerle
harikalar 👍 yaratabilirsiniz. Tek gerekli olan malzeme bir baget(ekmek)
ve yumurta gerisi sizin hayal gücünüze  kalmış. 😊😍





Ben burada 

  • 4 yumurta çırpılmış olarak
  • Camambert peyniri
  • Beyaz peynir
  • Frenk soğanı 
  • Çeri domatesi
  • Pastırmaya benzeyen kurutulmuş dana eti 
  • rendelenmiş kasar peyniri

kullandım. 







İlk önce ekmeğin içini boşalttım, biraz tereyağ sürdüm, pastırmalarımı yerleştirdim, yumurtalarımı ekledim,












tabi ki Camambert peyniri sıra da ki 😍













Kasar peyniri ve çerileride unutmayalım 😋😍





Beyaz peynirimiz, frenk soğanlarımız, tamamdır simdi sıcak fırına verebilir peynirlerin erimesini beklerken bir yandan da nar gibi kızarırlar.. 











Sabırsızlıkla bekledikten sonra servise hazırlar, kahvaltılarınıza renk katacağından ve sevdiklerinizin offf çok güzel olmuş ellerinize sağlık dediğini duyabiliyorum😍😌😍😊😊😊

AFİYET OLSUN!


Bana destek olmak isterseniz 
"Abone olmayı" ve "Beğen" butonunu unutmayın.

Teşekkür ederim. 




Yorumlar